No tittle

hai,awk

smile make ur perfect!!!
hrmm.lama aku x update sejak kebelakangan ni kan?huh! sori aku makin lama x semangat nak menaip .hihi :D petang nanti aku kena balik asrama balik!huh! sekejap je rasa dpt peluk bantal busuk kat umah .erm nak buat camner ini la kehidupan seorang bdak yg berumur 13 teen.ish!ish sbr aje la.

egh!x tau la nak cakap apa lagi.aku xde idea xde mood dan seemua!hihi!i 'm say so so sori kerana terpaksa locked shoutmix haritu sbb ade budak ni pergi kcau sya !xpe nanti aku buat solat hajat biar kau panas kan?!!baru tau kacau lagi aku.kau tunggu tu budak!!!hate engkau!!!.

p/s:not urs but budak yg kacau aq tu :D


Thanks For Read The Post ;)

1 Munchy:

Anonymous said... [BALAS]

helo . jgn lawat semayang ajat . aq dtg mau mnx maaf kerana iru blog ko DULU . not now . :D