Hello Homework!??

hey!
salam buat semua readers .aku tengah bengang dgn kerja sekola yg berlambak-lambak yg mesti hantar masa habis cuti nanti.owh dawnhate!!!! cikgu,sya cuti cuma 1 minggu bukan 1 bulan.cikgu tolongla kenapa mesti ada banyak hw.jahitan aku masih belom siap,yg tu yg ni pown masih belum siap.HEHE :D .tapi ade dah yg siap yg x siap entah?.ouch!suckkk!!!

hw .why u must come?
ouch!!!!benci nye .tapi aku tahu semua student mesti ada hw begitu jugak aku!oke.!boleh terima tapi jangan la banyak smpai satu lori.bengang kepala aku nanti!!!haha ;).kau pown mesti byk kan hw!lusa tulap dah nak sekola da esok jugak kena balik hostel.oh!fuckkking .sori! fed-up smpai mencarutt.maaf sgt2.!erghh,hw boleh x kau x masuk lam mimpi aku.

owh!!kalau la aku ada robot.mesti aku suruh robot tu je buatkan hw untuk aku.lepastu aku belanja dia kfc ke pizza hut ke mesti top punye!haaa!tapi klau camtu bodoh la kita kan?oke la klau camnie biar aku sebut I lebiu hw >_<.muaahxxXD


Thanks For Read The Post ;)

0 Munchy: