Contest Blog Paling Comel dan Dabomb

Heelo earthlings ~
Hariniee,aku nak try join satu kontest yang dianjurkan oleh 2 blogger yang femes amoss gituu . Blogg die berdua semuaanya superbb2 ,jeless iterw tahuu . hadiahhnye semuanye bestt-bestt klau menang dapattla aku isi top up aku niee ,heheee . okee . sekarang saya ingin mencuba nasih . hope teerplilihh la \\Amin// Jomm jom kite usha banner die dann syarat22 yg perlu diikutt :>


tengok tu bannerr die ,so awesome lahh .ssuke sukee .oke jom tgok syarat-syaratnye pula yee xD

  • Wajib follow blog Jaja dan jugak blog Fatin
  • Girlsonly, okay? Yang boys jangan kecik hati pulak (Y)
  • Buad entry mengenai contest ini. Banner disediakan sekali yaww
  • Send link entry korang tuh kate blog Fatin supaye senang nak tengok brape orang join
  • Tag beberapa orang. Maximum 3, minimum 1. Pastikan dorang tau mengenai contest ini
  • Contest akan ditutup pada 28 Oktober 2011
  • Tolong like gambar Jaja yang [ K L I K ] . Promote skali tau !!!
okee orang yangg saya nak tag ialahh ;-
- Kak Putry
-Ainur Najwa
- Akmaa Hanafiahh 

thatt all .thankss youu <3


Thanks For Read The Post ;)

0 Munchy: