X leh Update..

Heloo,my readers ..i sad because i can't update..huh!!!is okay..xpe lah..kan ..sebab saya kena study untuk Upsr..oh,sad die..but xpelah..saya terima ajerw..huhuhu saya x naklah wat post panjang2 sebab saya dah kekurangan idea huhuhu...bye ..nanti saya update time cuti nanti ok..is okay baby...huhuh

---------------------------------

Doakan saya 5a ok..bye ..5A BOLEH


Thanks For Read The Post ;)

22 Munchy:

♥Puteri Oreo♥ said... [BALAS]

Sedih xleh update...

Izzah said... [BALAS]

hhahah..no coment

♥Puteri Oreo♥ said... [BALAS]

hai,izzah no commnet apa..yer hu3

Abby said... [BALAS]

hiyo..macam mana awak wat komen nie

♥Putero Oreo♥ said... [BALAS]

aderlah,biarlah die rahsia huhu...sory..

♥Puteri Oreo♥ said... [BALAS]

aderlah..hu3..tq to komen me..ok

Alia said... [BALAS]

saya dah komen..huhu3..kecian xleh update

Alia said... [BALAS]

saya daah komen..kecian xleh update

♥Puteri Oreo♥ said... [BALAS]

jahat..xpelah..is okay...sapa kembar saya..hu3

Alia said... [BALAS]

sayalah

Nuraliasya said... [BALAS]

hye,kak marisha,kenapa xleh update..x bestlah

Una said... [BALAS]

hey,kita sama umur ke???

Kak Thinie said... [BALAS]

Hye,Marisha..wow! glamour nampak dengan nama Puteri Oreo.suka makan oreo ke??

♥Puteri Oreo♥ said... [BALAS]

to kak thinie:yerw saya memnag suka makan oreo celup susu hu3..sedap..x glamour mana pon..kemapa guna url jerw???

Alia Zahari said... [BALAS]

he . yg ali tu bukan saya .
kantoii ! ni mesti mardhiyah reka !

Alia Zahari said... [BALAS]

heyo . i want nobody but tahi lembu .
hehe . gurauu je .

♥Puteri Oreo♥ said... [BALAS]

to berra..jangan nak tuduh yerw...awaklah tu...manalah saya tahu..jangan nak taduh ajerw yerw..sedar sikit

Anonymous said... [BALAS]

haha , now I know sape yg wat comment tu sbb kat bawah ni ade tulis name/url . org boleh klik and tulis url kite . haha, sape yg buat yg sya tu . sumpaa sya takk maafkan die and sya dh tau sape yg buat tu .

Mardhiah Marisha♥ said... [BALAS]

oh!!!!really i don't care!!:P.kecian yarw!t_t

Mardhiah Marisha♥ said... [BALAS]

cop2 gurau ajerw!

Mardhiah Marisha♥ said... [BALAS]

good luck yarw nak jawab UPSR nanti.hehe

Mardhiah Marisha♥ said... [BALAS]

hrmmm!sori