New Look

Hai dan Assalamualaikum :)

Hihi , how about my new look ? Bad or what ? Eww , speaking pulak dah aku pagipgi nie. Hahaa . Esok sya dah sekolah T-T . No facebook ,No blogger , No B2ST , No ShiNee :( . Erk ,sejak bilaa aku mnat k-pop? Hehee , sejak aku jadi group BBB . Aku rasaa dah tahu betapa awesomeenya k-pop nii .Loloo

Dan kebanyakkan aku pergi blog BBB semuanya addicted kat k-popp. Whoaa , hebattkan . Aku tgok semua blogblog yg mnat kpop tu semuanya comelcomel . Awww! I  love it . Tapi kadangkadang aku terkejut jugak dtg blog k-poppers ni tibatiba keluar lagu rancak . Mak aii tutup terus blog tu . Hehe .

Mungjin lepasni aku tak update mana blog ni .Sebab sibuk dgn tuisyen lah ,homework , dan macammacam laa . Dahlaa aku merapu kat sini . W.salam ;)


Thanks For Read The Post ;)

0 Munchy: