Benci Dye!?

hoi :P
sorry i panggil awak dengan basa kurang! sopan sikit!!hehe XD!!ketawa tahap maksimun!jangan cakap kat sape-sape yg aku nie update!!!hey dahhlah aku meraaaaaaapu pasal mende lain pulok!padahal aku nak cakap pasal lepas2 nyerw!!

dulu kan aku aderw blog!nama blog tu http://thepinkylollipop.blogspot.com/ entahlah aderw budak sorang nie dye suka sangat kacau aku sampai aku nak BUAT sembahyang hajat!hey jahat skunk betoi budak nie.. haha nak tahu x dye buat apa kat aku nyerw HEADERdye tulis camner nie"BUDAK NIE SUKAKAN LELAKI"woit nak mampus kau cakap aku macamtu abis mu tu suka perempuon ke!!!lesbians ke apa!!shake betol!eh!sorry nie bulan puasa!!

pastu kan dye delete aku nyerw shoutmix n tukar background aku ngan mende yang pelek2!!XKE AKU MARAH!!!kurang hajar betol!!!hey nak buat aku marah nie!!pantang kau nanti!!nak tahu x dye kacau aku satu minggu seribu malam!!!!abis kacAU semuanyerw!!pastukan sebelum dye delete aku nyerw shoutmix dye pown tulis macam2 kat dalam tu!!!hoi xke aku cakap setan???aduhai nasib beik aku nie orang baek2..ha2 nak menyampah...blekkk....

pastu selepas sebln dye kacau aku!!!dye pown tukar password aku ke "JAM LOCENG"nasib baek kawan aku sorang nie jujur pastu dye pown cakap kat aku n the dye pown mintak maaf sebab dye pon ader terlibat dalam kacau2 blog dulu tu!sekarang nie aku dah tukar pass tu maybe blog tu aku delete kot !!hahaha...hey!sumpah aku xkan maafkan dye sampai bile2!!!bye2


Thanks For Read The Post ;)