Biarlah Ini Rahsia

hye reader!
lama aku x update kan?maybe kat satu bulan sebab exam come towards!warw!apa maksud di atas tu micha oit:p.entahlah.rambang jerwoh yeah homework belambak dah aku finish kan dye!!!so,esok aku boleh jalan kat kuatan ngan tenang xyah fikir homework sudah!!!aku seebernya nak delete blog nie tapi xsampai hati haha!!!

maklumlah kat dua tahun aku aderw blog nie!darinya marisha-candygirl pastu jadilah oreomichaland!wow!ayat aku berbelit-belit sikit time nie sebab mulut aku sakit!HAHA!ko gelak lagi yerw!hrm kepada gimp reader ko nie memang nak mampus ke kacau blog aku!ha'a???aku sembahyang hajat kan baru tahu xaman hidup kau di atas dunia nie nanti.resutl camner yerw MAR!ENTAHLAH nak cakap ke x..sebab resutl saya seberapa sangat jadi xyah ngade2lah nak tahu xpenting pon huhU!!aku nie sebernanya x insaf lagi dahlah minggu depan nak puasa pastu lepas puasa raya n then UPSR.urghhhhh..aku xnak ambik ..susah.ke?malas?x kot?warw semuanya aderw!blog nie dah xleh on9 24 jam dah sebab nak periksa so goodbye sayang!!!


Thanks For Read The Post ;)

0 Munchy: