Lastly Update!Ramadhan!Upsr Punya Pasal!

oittt:p
jumpa lagi deyh!!kahkah!aku nie degil sikit!orang cakap xyah update makin nak update huhu!!abis aku tengok nie blog tu semuanya update so aku pon join jerwlah haha!!letihlah jugak harinie.tapi xlah sangat sebab aku dah makan manyak punya masa sahur tadi hehe!!!raya maybe aku dah xleh mengadap komputer sebab UPSR PUNYA PASAL!.hoho horlicks nie boleh buat aku crazy tau!..haha layouts still in pink not kawaii but simple sory aku kunci aku nyerw shoutmix sebab takut aderw penceroboh!!!.blog nie dah xde tuto dah sebab aku terdelete!!!maybe lepas Upsr aku ejas balik kot.warw!!!!

keputusan !!xyah nak mengada nak tanya!teruk ke?entah?so xyahklah nak tahu!sorry bebe!!!aku malas sangat nie nak menaip!!!entahalah tangan tak cukup makan kot semalam!!hahah gelak2 nanti ko haus xde air kat sinie ..byeyeeye!!!lepasnie aku dah update selama sebulan lebih gitulah !!choew


Thanks For Read The Post ;)

0 Munchy: