Buat Sandwich

hye!
haha.lama giler x aku update>huhu!buat sandwich nie dye aderw 3 kelas so,kita tading ngan kelas tu lah.best caiyok!tapikan ader budak sorang nie dye group aku,dye langsung xnak bawak barang yg org baru beli dari tunas manja!pastu dye suruh Izzah yg bawk balik salad or cabbage haha.dye ckp malas tu lah banyak songeh betol=).huh!naseb baek group aku yg lain sabar jerw.

pastu budak nie time org ngah sibuk buat keje dye sedap2 jerw pegi cilok daging burger Afiqah smpai nk habis.huh!izzah ckp aderw ke patot org wat keje dye pergi mkn roti cicah mayones.bangann+fed up!betol dengan budk nie.aku paling rezard ngan budak ginie!kalau awk jadi sya mesti nak terajang jerw dye.huh!naseb baik sya nie penyabar orgnyer.

masa kita org habis buat sandwich pastu yg selebihnya cikgu suruh masuk perut!so aku ambiklah sandwich tu nak try rasa sedap x hasil titik peluh kita nk wat sandwich yg begitu senang+susah tu.(sama jerwlah).HAHA!!
lepas makan tu afiqah suruh aku basuh pinggan ngan alia n mimi.kita pown gi lah toilet nk basuh pinnggang tu abis basah baju aku.sabar jerwlah nk wat camner lagipon aku yg buat!.lalala.pastu kitaorang masuk tengok abby,chemah,ainatul,afiqah n izzah duk lending atas kerusi makan salad+mayones.aku pon blebel"woi!sya basuh pinggan smpai basah baju awk dap jerw duk makan.HUh!geram betol ngan dye semua.

alia ngan mimi diam jerw sebab xmboh lyn!aku tengah Fed-up suruh org lain sapu sampah pastu dye pon sapulah sampah!:P Padam muka hang sekarang nie aku lok duk lending!main UNO!huhu.biar gok adil sikit nie aku ngan alia,mimi jerw wat keje org lain xnak wat apa2 except AFIQAH N AINATUL sebab dieorang buat keje lain.

Cikgu Husni suruh aku hantar sandwich Aina ngan Group Aku untuk Guru Besar.sebab guru besar tukan pilih pememnag.haha.pastu aku,ainatul n afiqah pon out from the class n went to the KANTIN.sebab dahaga sangat so aku gi beli air tiba2 jerw kakak tu ckp xleh beli air.afiqah pon merayu kat dye tapi kakak tu still jerw x kasi.kita pon bagi alasan CIKGU SURUH BELI.kakak tu pon jwb 'banyaklah cikgu suruh beli padahal dye nk beli'ok xpe fine aku pon bla.aku gi kat cikgu ALIZAN n suruh cikgu alizan ckp kat kakak tu suruh bagi kita beli air.tapi cikgu alizan ckp guru besar aderw kat dalam.kita pon diam.afiqah pon nampaklah Cikgu Zamri.KITA pon gi serang cikgu zamri.cakap2 cikgu pon bagi..tapi kakak langsung xde perasaan tu.xnak bagi..kita pon maksudlah kelas n smbung main UNO.loceng pon bunyi balik..bye2


Thanks For Read The Post ;)

0 Munchy: