Tag From Eika

helo!
i came back!huhu kenyang giler sebab baru jerw balik umah kawan abah yg aderw open house.huhu!tadi aku bukaklah blog tengok2 ade mesage from fika suruh ambik tag so aku cepat2 sign in!hehe lagipon aku x tahu nak buat apa so aku nak buat tag tu jerwlah hehe.xd

a)siapakah orang yang anda syang?
org yang paling aku sayang ialah parents aku,saudara,kawan2,n sapa2 ajaerwllah!hehe

b)adakah anda rasa blog anda cantik?
a'a?soalan apa nie?sya xleh jawab kot.awk rase blog sya cantik ke?klau awk rsa cantik sya pon rasa gitu
hehe!!!xleh jwb maybe bolehlah kot.hoho!!jgn mara :P

c)Nyatakan tiga ciri2 blog yang anda rasa cantik?
ciri2 blog tu dye ader banyak tuto pastu dye selalu update n then warne pink.klau x warne pink pon cantek nyerw.hoho!!semuanyer yg ader kat blog korang bagi aku semuanya ok!cantek!

d)tagkan kepada 5 org yang anda suka?
Photobucket-Anis Minarie
-Sys Yanie
-Ainatul
-Kak Ayunie
-Kak Hanie
 sory xde link ehehe.sbb aku nie pemalas sikit hehe.dadai tag sudah siap sapa yg aku list tu sila ambik erk?
 


Thanks For Read The Post ;)

0 Munchy: