Kau Nak Apa?

hye!
awk sya ngah sakit hati kat seseorang.sya geram sgt kat dye.awk rasa sapa?dye tu selalu jerw buat sya sakit hati kat sekolah.dye buat sya menangis sini sana.smpai kelopak mata sya merah!dye tu suka sgt menjuk-nunjuk dye punya brg sya tahu dye kaya!!.dyelah pembawa mulut kat semua org yang sya nie kaki ngumpat dan suka kutuk org.sya paling benci org camtu.

pastu dye tuduh sya ckp ka alia pkai baju ketat pandailah budak sewel tu tuduh sya biarpon dye sendiri yg cakap sya camtu!!!sya benci dye..sya xnak kenal dye agy!klau dye x suka sya ckap jerwlah xyah nak malukan sya depan org lain!budak sewel nie suka sangat marah kat sya!sya x suka ddye awk..

yang penting bagi sya budak yg telah buat ramai yang x suka sya tu bukanlah classmate sya bagi aku dye org asing yg suka menfitnah org sesuka hati dye jerw.aku tahu rmai org yg percayakan dye daripda aku!!!.aku x suka dye sumpa aku xkan pernah maafkan dye!dye juga suka sgt rebut kawan org!!!sya paling x suka kat dye n then kepada alia thanks yarw sudi buat header kat sya !!!


Thanks For Read The Post ;)

2 Munchy:

Choco Blurr Berry said... [BALAS]

saye tau awk ckp saye yng tuduh sume nie ..mar awk ckp kat yaya yang saye ckp kat abby slalu pakai baju ketat kan !!sumpah !!saye x penah ckp pon cam tu...saye tau skarang u+your geng tengh gaduh ngan saye !! awk luahlah sume yng awk rase awk x puah atiey ngan saye !!!

♥Chiko Munchy♥ said... [BALAS]

dah lah sya xnak gaduh!awk tahun nie kita last dh!xyahlah gaduh please..ok lupa jerw semua tu.STOP LAH!plis...