Kenapa Semua Buat Saya Macam Nie!

warw!hukhuhk!stop to make me cry!awk kwn saya kan?knpa awk buat saya menderita sini sana!knpa?awk xnak luahkan isi hati awk kat saya!awk kata kita dah bukan kawan?knapa?kita kan budak sksp yg selalu je bersama?awk nak suruh saya lepaskan awk sebagai kawan ke?saya xnak awk?plis!awk kwn sya dari drjh 1 -6..xkan saya lepas macamtu jerw.lupakannlah kesah2 yg dulu awk.kita ambiklah yg baru!jgnlah buat saya mengalir air mata kerana gaduh ngan awk..kita kan kawan x pernah berpisah.

duka,pahit,manis kita lalui bersama kan?saya x tahan awk!saya dh hampir putus asa sebabkan awk!knpa awk xnak kawan ngn saya?sya dosa apa dengan awk?stop to make me crying! i am little girl full of sadness.kesian lah kat saya!awk jgnlah tengking saya macam tu.betapa sakitnya hati saya nie!awk!nak ke?awk kita berpisah?saya x nak?saya sayang awk!awk x syg saya xpe!tapi awk jgn tinggalkan saya kesepian!esok kita bergembiralah xyah gaduh!

hanya tahun nie jerwlah last untuk kita bersama!xkan saya lupakan kenangan manis kita bersama!enjoy pergi lwtn sini sana pastu balik ngumpat ckp sya kutuk awk tu lah.dh saya x wat pon semua tu.tapi saya dh lupakan semua tu demi awk!wahai sahabatku..aku sentiasa bersama mu melalui kngn pahit manis smpai bila2!air mata jattuh mengalir kini membuat ku bangun semula untuk memperjuangkan kawan yg tercinta!awk saya syg awk...dengarlah lagu bwh ni!supaya awk sedar..kita kan kawan!nk nangis banyak2..






awk ingat sya sentiasa bersama awk!xkan wujudnya perpisahan!dengarlah saya ckp nie!awk fhm tu!sya selalu ade buat awk!.saya syg awk teman!..XDE ORG PISAHKAN KITA!


Thanks For Read The Post ;)

0 Munchy: