Hurm!!benci!

hey u!
aku bosan sesangat.oh sebelum kes citer merapu lebih baik aku bagi penguguman jap!oke kepada hacker yg hack fb org lain tu guna nama aku!aku x allowed sgt die dtg sinie!!sbb hatuku sakit sbb kena fitnah tu!tapi aku x kesah bagi org yg menfitnah dosa die lebih banyak daripada yg membunuh!jadi ambillah nota itu dan sedarkan diri awk sekalian!dah xtahan dah aku sbb hacker tu aku dah xde kwn!ramai kawan aku dah x suka aku sbb hacker tu,aku benci die!smpai sekarang die still je hack org lain gune nama aku !betapa marah aku kat die.

aku sumpah hidup x aman dunia&akhirat sbb buat aku camtu!!benci sgt2.sakit hati aku ade kwn aku ckp aku la hacker tu.sumpah aku x pernah pon hack org lagipon hack org pon aku x pandai!camner la aku nak hack org!huH!ade ke patut nak cari gaduh org pastu ngaku dulu siapa dye pastu baru je ckp mende x baik!ingatla kau hacker ...klau aku tahu kau!aku cincang kau!Hurghhr gerammnya aku!makin bertambah benci aku kat die!!!!

benci!!!!benci!!!!!kau dengar sini hacker!klau kau x ngaku sape kau!aku akan suruh ayah mak aku buat solat hajat kat kau!Biarla kau rasa sikit!!sabar yea!hacker!tunggu pembalasan daripada aku!!ingat aku x kan pernah memaaafkan kau klau kau x ngaku!ingat tu!!seumur hidup aku!xkan pernah mengaku kau sebagai kawan!!!benci aku kat kau semakin membara!kau dengar sini!mulai sekarang xyah la kau hack org guna nama aku,klau guna nama kau pon xpe!insafla..kenapa aku yg perlu jadi mangsa?apa salah aku a'a?huh!ngaku cepat!!!!...


Thanks For Read The Post ;)

0 Munchy: