Goodbye My School n My Friends

hye.
sedih pejam celik pejam celik dah tamat da 2010.sedih sgt2 smpai lebam mata.haha x logik tu.sya xnak tinggalkan kawan sya yg sya kena sejak tahun 1 smpai sekarang!harap2 kita boley jumpa macam biasa!mesti kawan aku semua dah x ingat da aku kan kalau dieorang besar nanti?harap2 x la camtu..kita gang sksp!selalu jer bersama.nak x tengok gmbr kenangan!

kawan aku akan selalu ade di hati!!aku syg korang semua!!..aku xnak berpisah ngn korang tapi terpaksa lalui saat ini!!andai kata masa ini boley undur mesti kita xkan berpisah kan?aku xnak kwn baru!aku nk kawan lama di sksp!!aku rase hidup aku selesa sgt kat sana!!tapi aku terpaksa pergi daripda sekola itu!!!
tu taman yg aku selalu je lepak sbb kelas kite org dekat je kat sana!sekola aku x la teruk sgt!oke je bagi aku x kotor!bersih je.comel kan taman tu!huh!goodbye memory yg cukup indah!!xley da nak ambik pic kat situ!!bye semua cikgu kaat sana !thanks sbb sudi mengajar kami selama 6 tahun!cikgu akan selalu ade di hati sya!.....bye2 my memory!..
tu kawan2 aku kat sekola!tapi sekarang entahla  maybe aku cuma boley ingat kenangan kite bersama je!huh!sedih x terkata!..comel x batu bersurat kat blkg!comel kan ...tu hasil kreativ cikgu2 kat situ!syg kawan2 aku...semua..
haha,.tu gmbr dekat taman sains!ade jugak penyibuk kat blkg yg sesat tu!haha.aku mmg xde pown sbb aku tolong cikgu ke hulu ke hilir!haha xpela biarla iia satu kenangan xkan ku lupakan semua ni!life must always be go on!bye koperasi,bye kantin,bye padang,bye kelas,bye cikgu,bye kawan2,bye semuanyer!engkau akan selalu di dalam hati aku!!!sob2 sedih!bye my primary school.i always love u!!!walaupon da masuk form 1 sya tetap akan visit sekolah sya dulu!!!

p/s:picture by Ainatul


Thanks For Read The Post ;)

0 Munchy: