Bye Year 6

hyep!
aku xnak dengar tajuk tu.xnak.xnak!aku x sanggup nak meninggalkan sekolah dan kawan kawan yang aku kenal semenjak aku darjah 1.aku x nak Ya ALLAH,tolonglah saya!.saya xnak pergi sekolah lain.oh tidaak.xnak. ingat lagi semalam aku x belajar semua kelas 6ab kena pindah makmal sebab kelas kitaorang aderw sekolah lain yang guna jadi sha ikut jerw.pastu selepas hafazan tu sha pergilah makmal.sha tengoklah orang dalam tu semuanyerw duk menghadap komputer.

sha pon aperw gi joinlah jugak.pastu sha pon bukan e-book.sha snaplah gambar kawan2 sha banyak2 sebab tahun x tentu lagi sama ada sekolah sama ngan kawan sha ataupon kita kena berpisah.sha xnak semuatu berlaku.pastu sha pergi tempat haziqah sebab kat dalam dye punya tu aderw lagu michael jackson"YOU NOT ALONE"sha snaplah gambar ngan haziqah.air mata sha menitis selepas tengok gambar semua tu.

sha xleh tahan sebak.pastu Maryam pon tanyerw kenapa nangis,sha pon cakap"xde pape!tapi nantikan kita dah nak berpisah".pastu Maryam pon cakap "lambat lagikan nak tamat sekolah tahun6".dalam hati sha pon cakap yerwlah pejam jelik pejam jelik dah tamat.sha rasa nak nangis kuat2 tapi malulah pulak sebab aderw orang laki kat situ.n then,haziqah pon pasang lagu KEKASIH azzam idola kecil 2 yang nyanyi lagu tu.lagilah membuatkan aku nak menangis macam baby!.HAHA!.SEDIH!.tiba2 jerw yaya,izzatul n izzah pon masuk.lepastu sha pon snap gambar sha ngan yaya.aderw dalam e-book tu cuma xderw pendrive nak letak dalam nie.

pastu aderw orang ketuk pintu makmal cari Aida.rupa-rupanya adik dye!aida pon tanyerw adek dye"balik doh ke?"adek dye pon cakap yerw!airil pon tengok jam.jam dye dah pukul 1:30 haha.kita pon gelak habis-habisan.yaya cakap xyah balik lagilah esokkan x sekolah pastu sha pon join dye orang main gesek2.apa entah?haha!tapi yang penting aku xnak masuk form 1.bye!


Thanks For Read The Post ;)

2 Munchy:

Alia Zahari said... [BALAS]

life must going onn ! so, x kire ape jua yg trjadi awk msti jdi jgak form 1 !

Mardhiah Marisha♥ said... [BALAS]

ok!saya redha btw thanks for comment