Kisah Dia Di Kem!

Hoi!lama kan aku terdiam sepi?kahkah.mm.letihlah jugak masa kem nie!huhu!entahlah nak dengar citer x?beres. budak sksp ok jerw kat sana.tapi still aderw dua masalah gitu2lah.xyahlah tell yang nie sebab this is secret!.huhu org pergi kem nie jerw tahu!aku pon x sangka dapat terpilih pergi kem nie tapi yang penting aku bersyukur!.

cikgu yang mengajar kami kat sana memang berpengalaman belaka lah!nak aku sebut x berapa buah sekolah yang pergi!:)

  • Sk. Batu 48
  • Sk. Seberang Dungun
  • Sk.Paka 2
  • Sk.Paka 3
  • Sk.Balai Besar
  • Sk.Bandar Pusat
  • Sk.Ketengah Jaya
  • Sk.Batu 7
  • Sk.Paka
  • Sk.Kuala Abang
  • Sk.Seri Dungun
  • Sk,Tebing Tembah
  • Sk.Kampung Nyior
dan sk banyak lagi cuma aku jerw xingat!!!huh!ramai kat 200 lebih gitulah orang yang terpilih menyertai kem tu.aduhai hari Ahasd nie periksa Pra Percubaaan Upsr.doakan aku yerw!!!pastu lepas habis periksa tu aderw Kem Rantau Abang pulak dorh.3 hari 2 malam.oh letihnya.kalau orang yang 5a xterpilih kem nie dapaat pergi kem yang lebih bagus kat KL.wow nama kem nie Kem Stars bulan lapan nanti.lagi letih!kahkah.

masa kem nie aku satu bilik ngan Abby,Yaya,Izzah,Aida,Faiqah,Mimi,Nana n Aku.aderlah jugak aku gaduh2 kat sana.dah biasalah tu kan!hahaha.bilik nie xpilih sebab kalau skolah sksp jadi dye sebilik ngan sksp jugak lah. kahkah.biliknya oklah jugak tapi xadil!AKU CAKAP XADIL!X ADIL!X ADIL!.nak tahu kenapa x adil ko pergi tanya aku sendiri.aku tengah Fed-up.tapi sebernanya aku xnak balik lagi sebab duduk kat sana selama 4hari best gilerw!!!

nie time riadah kat pantai.awwuu romantik gilerz beb!!!nak tahu x selama 4hari kem nie aku ader 4we baru.amboi xmalunyerw budak nie!hehe.nie secret punya pasal so, aku xleh tell.kawan sebilik aku jerw tahu kahkah.wow!rindulah kat dye!!!time riadah mula2 nie aku ada sesi pengenalan diri ngan orang yang daripada sekolah lain!!!pastu hari kedua kita pergi mengembara kat pantai!!letih gilerz kat sana tapi happy.hari ketiga lak kita main bola laki lawan laki.perempuan lawan perempuan.cikgu suru kita letak nama kumpulan so,nama kumpulan kita aderlah PARAGUAL!!nama negera yang lawan  bola sepak.wow!best berapa kali kumpulan aku dapat buat gol!!!pastu kita ramai2 say goodbye kat pantai nie kerana esok dah nak balik!ader satu lagi hampir lupa aku nak tell!wei best main tarik ramai2.haha!Cikgu pon say Hello..pastu kitaorang ramai2 pon saya hello maksudnya DIAM!

Hari last!!!kitaorang sebilik rasa sedih sangat sebab dah nak tinggalkan bilik yang mempunyai misteri pada waktu malam.hehe.xyahlah cerita nanti korang seram sejuk kan?kalau nak tidur di situ so biarlah ia mejadi rahsia kita sebilik.aku dah menitiskan air mata aku dalam tandas kerana selepas nie aku kena pergi surau n then kemas2 barang!untuk nak balik.kat surau kita satu surau dengan budak laki.surau tu besarlah jugak macam dewan!tapi aku terpaksa sembahyang sempit2.masa ustaz tengah cerita aku,abby,alia,faiqah,izzah ambil peluang nie untuk tidur kerana kitaorang bangun pukul 4:30 pagi.takut x sempat mandi.maklumlah kita kan lapan orang bukannya empat.

Sebelum naik bas kita beratur dulu n SAYS 'GOODBYE ANGUNLLIA BEACH HOUSE RESORT 'yourew my best house!!!!haha pastu kita masuklah bas .bas yang aku masuk sejuk gilerw.!!kita pon borak2lah ngan kawan2 dalam bas tu sambil makan jajang yang beli kat kedai di hotel yang kami menginap tu!dahlah sebiji gula2 10sen satu!.huh!!geram betul i.dah sampai kat PPD.aku pon teserempak ngan budak laki yang selalu pukul aku kat kem.aku ngan kawan aku ingat nak buli dye balik sebab die sorang jerw kat situ tapi aderw ustaz x jadi kot.kahkah..aku tumpang alia nak balik sebab ayahku x bertolak agy dari rumah!geram betul.masatu mak alia ngah cakap.so aku cakaplah ngan budak sering buli aku tu.aku tanya dye ader facebook dok!dye cakap aderw!!TAPI ENTAH!dah habis hari tu so aku taiplah post nie buat kenang
an bye!!!kem !!!upsr is come towars!wish me good luck!.bye sunshine!


Thanks For Read The Post ;)