Thanks to you


hey!!lama aku xupdatekan btw kat sebulan!kahkah.merepek lebey!thanks yarw to alia sudi buat header untuk blog aku yang x seberapa sesangat nie.nak x tengok header yang cute gilerw tu .jap yerw ..tunggu aku bukak picture tu.ok dah siap tengok kat atas!!ory x.hehe jangan ingat blog fatihahory lak.kahkah.yang tu blog orang.walhal hari nie hari lahir adik aku so aku nak wish 'HAPPY BIRTHDAY TO MY BROTHER'.yaya trimas sangat sudi wat header tu.sebernanya aku dah aderw photoshop cuma aku jerw nie xpandai nak buat haha.

dahlah banyak aku jual ikan kerapu kat sini!!dah malas nak menaip..sebab kehilangan idea yang bernas lagi beras..haha!!!ketawa lah jugak homework dah siap!HACHUMMM!habuk baru kemas rumah untuk majlis kenduri nanti.eh!tersalah maksud aku majlis hati lahir tu.Jom sapa nak datang kita naik kereta kebal yerw untuk sampai ke sinie.kahkah.sampai tersedak aku ketawa.HAHA!


Thanks For Read The Post ;)

0 Munchy: