Tora-Dora

Hello!dear!happy sangat harinie sebab blog aku dah jadi nak buat macam tu!(harinie jerw happy esok dah x kot?)kahkah.heehe aku buat header baru nice x.ory daripda tangan aku nie.tapii header yang alia buat tu pon aku akan pakainyerw tapi bukan sekarang!jangan marah erk?mood nie tengah happy so,jangan ditambahkan lagi nanti bley jadi gilerw lolz..

yeay!aku xtahu nak tulis post apalagi.ok kepada sesiapa yang kat luar sana nak minta tolong cakap jerw kat aku nie sedia on9 48 jam kot.kahkah.bosaaaaaann apa yang perlu aku taip!!!apa dye!please give me some idea!i d not have idea!plis cik kak sekalian.biarlah aku pergi crop header aku jap.yeay

aku xde idea!fikiran aku jadi buntu disebabkan blog yang sewel nie!!jadi jangan marah!!kan aku dah tulis kat dalam header aku tu "Budak nie suka buat post merapu".jadi no coment!!!tidaaaaaakkkkk.tangan aku xde idea nak taip apa bebey sekalian.so what.n what so byeh.


Thanks For Read The Post ;)

0 Munchy: