Check-in Hostel

kau sihat?

wating for the sunsrise?right?

hai !readers .ermm sebelum tu aku mintak maaaf klau perkataan dalam post aku ini terlalu biadap dan kasar k?hrm petang nanti 16/1/11 aku akan check in asrama sekolah mengah paka .huh!macam -macam perasaan ada dalam hati aku ni sekarang.berdebar,takut,xnak tiggalkan umah?dan macam² lagi la.lagipon aku x sanggup nak tinggalkan family aku ni biarpon asrma ni cuma terletak 2 kilometer daripada umah aku.erh.pe la aku nie .pengecut sgt kan.actually firs time tau aku duduk asrama x tau nak buat apa.kat bwh nie ade la list² yg baru aku simpan la :-
  • Baju Kurung 5 pasang (terlebih sgt ke?)
  • Berus gigi,ubat gigi,syampu,sikat dan bla²(mmg patut an?)
  • Makanan untuk malam je
  • Buku teks
  • Baldi kecik
dan banyak lagi cuma lupa je.al maklumlah mak cik sorang ni kuat lupa padahal baru je kemas tadi.hihih~! nasib baik mak aku bagi aku time sekejap maasa nak update ni.hoo .takut awuuu nak masuk asrama !!!xpe ar nak kemas2 dulu nie ..oke bye2


Thanks For Read The Post ;)

2 Munchy:

A. said... [BALAS]

hai sweetie. blaja rajen2 :)
follow awk dah.

Mardhiah Marisha♥ said... [BALAS]

@qeen.qeen.qeen.

:D:D thanks awk..oke i will follow u back k =)=)