You Make Me Crazy!?

hey,awk

 i gonna miss u all 6ab :)
erh!tension betul aku hari ni  sbb keje sekola berlambak ².dah la masih belom buat apa² lagi.pencen aku camnie .boleh makan ayam keras macam batu nanti.xD.dah la petang nanti dah nak tinggalkan rumah da.huh!naseb baik kakak senior kat sana sanggup ajar aku yg kepala blurr ni .hihi actually,aku boley upah diorang makanan berlambak satu store nie :D:D.tapi aku xkan pernah suruh dieorang buat setiap hari .kadang²je nanti blurr otak aku kan.!

ish.blog aku ni tu sikit ada emergncy .mula² blue n then pink last blue.xke letih aku dibuatnya.habis aku tengok rasa dah nak mmeluat da.sori.hrmm any reader jgn terasa hati k ;P.oke stop to be merapu righ?cikgu aku kat sekolah klau dalam masa 1 hari x bagi kerja sekola mmg x sah.adoiii la xD .pening !nak buat tu lar ni la.dah la barang² belum kemas lagi xD.muahaaha  sape x kenal aku ni kan?suka tangguhkan keja :D

mak cik kat pasar da pelik da tengok aku sbb aku pergi pasar dengan buku novel.hihi :P tapi aku x turun pown .maybe mak cik tu tengok aku dalam kereta kot.lalala :) tajam jugak ya mata makcik ni smpai tengok aku camtu .xD.mhaha.=) bai²


Thanks For Read The Post ;)

0 Munchy: