Katakan Tak Nak Kepada ...?

hidup ini pedih kan?
awk,mengapa saya perlu membuat keputusan dengan terburu².kenapa saya pergi menyesal dgn keputusan yg telah sya tetapkan.i know this is my fault :(.tapi kenapa x perlu diundurkan masa balik.ouch.x mustahil kan masa boleh undur.itu semua dongeng saje.awk mengapa?semua ni harus terjadi kepada budak 13 tahun macam saya ni awk.

kenapa saya perlu membuat  keputusan yg sgt berat untuk dihadapi!awk sya nak ckp sejujur-jujurnya kepada awk semua .sebernanya sya xnak tinggal di asrama .ia menyusahkan hidup saya awk.tetapi walau seberat² mana pown itu aku harus menjalaninya dengan tabah.aku x boleh conctrete duduk sana sbb kat sana asyik aku main je.kadang² keje sekola aku langsung x buat.apa nak jadi dgn aku ni hah?

aku ni mmg main je byk!aku terpaksa akur dengan keputusan yg telah aku buat.aku BENCI tinggal di hostel.mmg la berdikari tapi aku rasa macam biasa je cuma kat umah basuh guna mesin ,bangun awal,x perlu pergi surau setiap hari,x perlu makan kena beratur dan x perlu semua tu.!!!!!!!aku x sanggup menghadipnya YA ALLAH.mak aku ckp smpai bulan 6 je aku duk situ.oke,tapi berapa lama aku harus tunggu!sudah la aku x tahan!!!!!..


Thanks For Read The Post ;)

0 Munchy: