Anytime+Anywhere

healo sunshine! i'm xnak tulis post panjang because i'm sad today! ican't be team at bola baling hu!so,sad mamamia,macam mana aku baling bolalah sampai xterpilih yang first nie terpilih..pastu yang later nie xterpilih kecian saya kan?whatever i just respect it and i don't want to sad again because it made my pembelajaran rosak..hu3 aku just get ****rahsia haha..tak teruk xok so,you fikirlah sendiri :)janganlah marah strawberry mm..sedap3 ek!tidakk aku xsangka din beramboi sudah menjadi arwah ketinggalan betul aku inie hu3 jangan marah..hu3 can i ask you ?are you know what men for what is that i dunnolah ha3 tadi adikku tanyer mana guli kakyah??pastu aku jawab i don't nowlah hu3..he3 tadikan aku pi kedai cik ani pastu aku tengoklah lelaki yang meronta-ronta guna basikal mcam syahir jerw!pastu aku terus sorokkan muka aku nie hu3 sikit lagi nak langgar tiang telefo hu!! xtahulah nsib camner kalau terlaanggar ,aku pi kedaai tu just want to buy buku log huh\\ tapi xjumpa n then.aku baliklah aku tengoklah tempat tadi balik pastu die dah xde ..legalah hati nie sikit n lepas tu tiba2 jerw ade mamaat nie ..sebernanya  yang tadi tu bukan syahir but orang yang aku xkenal huh! geram+marah+hati lega pastu aku gi blebel aku kat diri aku sendiri hu3 n then, balilah cam biasa betapa nyesaal nyerw aku nie...bye!panjang xpost kali nie


Thanks For Read The Post ;)