Mengembara di Bukit Merah

hello,Micha atau dikenali lagi dengan Oreomichaland ha haha.lawak-lawak!hi3(yerw ke)kalau x xpe pon.hoho :p.eh!nak dengar ke x nie???kalau xnak xyah buat postlah kita back balik(back kat mana???)mungkin kat tajuk post nie kot.dahlah apa yang kau merepek nie..langsung aku xpaham micha oii:].bestnya lagu salem nie'tinggal kenangan 'nak dengar dipersilakan bukan Youtube ha ha type jerw kat dalam boxes tu Tinggal kenangan pastu jumpalah dah dah.jom kita sambung hu hu tadikan selepas balik kelas tambahan aku xterus balik sebabnyer aku pergi ke Eropah eh!gilarkah mana ade just pergi Bukit Merahlah!nie kawasan paka jerw.mula-mula aku ingat nak pusing jerw sebab masatu main-main tukar basikal padahal sampai Eropah.eropah lagi bukit merahlah micha oii!:p jangan marah nanti cepat lak tuanya!ha ha ramai orang yang pergi jalan-jalan pantai kat bukit merah masa tu!orang nyer adelah..jeng!jeng!iatu Aku,Alia,Abby,Cemah,Faiqah,Haziqah,Aina,Nana,Ainatul,Izyan,Alif+fah,Rashdan,Taqiuddin..hi hi semuanyer 13 orang.ramaikan barulah xtakut !pastu aku dan kawan2 lain just ikutlah Alif+fah pergi mana-mana pon sebab die tahu kawasan tu!aku yang lain terlopong mulut takut sesat ha ha nak tahu xmengapa aku panggil Alif+fah sebab kalau orang panggil die Aliff xder jawapan,kalau orang panggil Aliffah baru ader :p hu hu.pastu aku lalulah satu jalan tu dengan lajunyer aku dan kawan2 pon ikut lalu aduh!mama takut!brek x makan!abis dieorang keluar perkataan macam nie..aku pon sama "awak,brek saya xleh berhenti.Takut!"hu hu best turun bukit tu naik basikal..n then,sampai kawan aku nak langgar basikal aku sebab terlalu laju turun bukit tu hu3 best aku dan kawan aku tu pon berhenti sebab terlalu excited(eh!tadi cakap takut nie excited lak.yang mana satu nie)ha ha yang tu korang fikirlah sendiri.ha ha pastu aku pon pergi lah paatah balik ke sekolah kerana takut lambat nak sembahyang jumaat bagi orang laki..per lagi pergilah kedai kat sekolah tu n lepak-lepak pasal turun bukit dan nak rancang picnic ngan kawan sekelas!best gilerz jangan jeles:P
ha ha pastu baliklah n masa tu aku belakang sekali !!huh!aku pon dapat kejar diorang balik.yeay!!!habis sudaa ceritanya ..bye2 sunshine


Thanks For Read The Post ;)