FED-UP AKU!

hELO,Helo kitty!huh!!fed up betul tadi.nak dengar ceita tadi kat sekolah cikgu ngah mesyuaratkan so,semua pengawas kena turun untuk berjaga!!hu.termaksukalah aku orang itu hi hi.lepas tu aku pergilah turun katkelas thun 5!!sebab cikgu displin suruh aku jaga budak tahun 5kan.aku pilah jaga masa aku masuk jerw dieorang main gelar aku King Kong!!adakah aku nie king kong???pastu aku pon jerit "Hey,Diamlah!!"he he.aku jerit dengan sekuat hati aku hu hu abis tekak aku rasa sakit .budak tahun 5tu masih belum diam pstu aku jerit sekali lagi sambil baling duster diorang hu hu pastu terus lari ke kelas sebelah!kelas sebelah pon bising..n thenaku hentakkan tangan aku kat atas meja guru!sambil menjerit lagi "Diam!!"huh! memang fed-uplah aku jaaga kelas budak tahun 5nie  ha ha candy gaga.ader lagi nie aaku pergilah pulaak kelas boyfriend kawan aku nie!!ha ha tib2 jerw ade pengawas tahun 5 kat situ cakap kat aku camnie 'Assalamuailakum'sambil tersengeh-sengeh ngan kawan die sorang lagi tu!aku pon diam jerw tnde malu.hu hu.pastu aku pilaah kelas 5ir mula.die cakap 'ha ha!senyum nampaak gigi'apa?gilerkah you nie? hu hu aku kata kat die.huahau letihnyer aku hoh nampaknya cikgu dah habis mesyuarat cepat-cepat aku lari!mm.letih sangatkan jadi pengawas nie bye2


Thanks For Read The Post ;)

2 Munchy:

Anis Solihin said... [BALAS]

kisah puteri orea ni sama macam akak.
Walaupun akak dah form 1,masih ingat masa akak tahun 6.Kena jaga kelas drjh 5.Dorang ejek awak King Kong kan?dorang lain,ejek akak pendek.wtf??

and then,akak ketuk black board sambil jerit "Diamlah" terus aja senyap.Dorang tak berani lawan akak.Sebab akak ketua pengawas masa tu. Cehh!!bangga.

Mardhiah Marisha♥ said... [BALAS]

ha haaa!!sebijik samakan akak!!tahniah akak tapi saya dieorang xdengar tunggu saya mengamok dulu baru nak diaam hi3!itulah tugas seorang pengawas btw thanks aakak for comment