Din Beramboi kritikal!

  hye,hari nie saya nak cerita pasal tajuk diatas,dengar2  Din Beramboi   disahkan mengahadapi kes denggi  berdarah..bahayakah itu kawan2 ,pada pendapat saya kes itu memang sungguh berbahaya kawan2 yaang dikasihi semuaa..cewhy boleh baca pidato nie lorh..hehe..jangan marah lok..ok,pihak keluarag din beramboi meminta sumbungan darah jenis "o" wow!haha..nampaknyerw adik saya aderlah darah "o" haha..gurau jerw adik saya darah positif jenis "b"hah..pakat reka jerw nie lagipon saya pon xtahu sapa suruh tanyer sya..heheeh..padam muka !!!hu3 jangan marah just happy like this ^_^ ..mm yang tu jerwlah kita happy..hahah post merepek..huh!!kesian dinkan dah xleh nak jadi juri rajaa lawak!huh is okay,jom kita rami2 doakan din beramboi semogacepat sembuh..........AMIN


Thanks For Read The Post ;)

4 Munchy:

Alia Zahari said... [BALAS]

oit , ktinggalan zaman !!
din beramboi dh arwah la ..

Mardhiah Marisha♥ said... [BALAS]

inalilahinarojiun ..memang ketinggaln zaman pon..dah xde dah juri raja lawak sad..

Alia Zahari said... [BALAS]

tu la , len kli baca la surat khabar , x la awk digolongkan dlm org ktinggalan zaman

Mardhiah Marisha♥ said... [BALAS]

haha..sampai hati katakat saya camtu xpelah no agin we call kembar ha3..sadlah din sudah tiada