bubble owh bubble

helo mereka!!

kau pehal.main bubble x ajak aku ?
heyo ;(
sihat x?coming untuk membuat post baru.nice lol bubble kat atas.suke2 gmbr tu aku curi kat google.hehe:D.setahu aku kat photobucket pon ade search je la kan.dah la lupakan je.sekarang nie aku tengah berangan sbb baru tengok cerita yg adventure kat astro ceria.best citer tu pukul 8.00 smpai pukul 10.00.x silap aku naama citer tu Jumanji.best .

citer tu pasal permainan!contohnya permainan tu ckp keluar singa so dye akan jadi reality.tapikan kenapa tajuk atas tu bubble.saje je nak promote bubble sbb teringat sgt nak main bubble yg lam botol tu masa2 kecik-kecik dulu tapi sekarang aku da sedar yg aku nie dah form 1.jadi perangai kena nampak matang sikit.jadi blog aku dah nak tukar tema warne grey.biar dye nampak matured sikit.xla cam warne pink.entah kenapa aku boleh obses dengan warna pink susu.smpai cadar pon warna pink.hehe :D

itu mmg sikap budak perempuan kan!setiap perempuan mesti ade obses ngn warna pink sama cam aku smpai mintak ayah aku beli handphone warna pink.haha :D.12 nie aku dah nak periksa jadi jaranglah sikit bab mengupdate nie.!lagipon aku nak tukar tema blog nie tapi x sempat so terpaksalah ditangguhkan.


Thanks For Read The Post ;)

0 Munchy: