Obses dengan warna pink

whats up?

love :D

hye!
apa dah jadi dengan aku nie.kenapa aku boleh obses dengan warna pink sedangkan sekarang aku tengah bosan dengan warna nak tukar warna grey biar nampak matured sikit.huh!aku da sedar yg sekrg ni aku dah masuk form 1.dengar tu aku dah masuk form 1 form 1.dahla aku xnak jadi macam budak kecik yg obses dengan warna pink dan patung barbie.tolongla aku paling benci main Barbie tapi aku suka main Play Doh
hehe :D

entah kenapa jadi camtu?x tau!!aku nak try ubah sikap aku ni tapi xley sbb aku tengok blog readers lain pon warna pink so aku pon buat keputusan xnak tukar,entahla kadang2 aku rase nak sgt tukar tema tapi bila tukar rasa menyesal terus tukar warna pink balik!kenapa aku nie?aku da form 1 la.xnak cam budk sekola rendah lagi!!tolong !!!


Thanks For Read The Post ;)

6 Munchy:

Cik_Shiqah said... [BALAS]

pink itu ceria bak kata cikgu akk.
hahaha :D

Mardhiah Marisha♥ said... [BALAS]

@Cik_Shiqah

haha.betul2.akak pernah x obses dengan warna pink?

Cik_Shiqah said... [BALAS]

kalau minat tuh yer lah. hehe,
akak suka wrna pink lmbut :)
obses tuh entah lah. haha ;D

Mardhiah Marisha♥ said... [BALAS]

@Cik_Shiqah

dulu pown sya pernah obses dengan warna pink lembut tapi rasa bosan sgt pastu terus tukar pink susu.haha ::::D suke sgt blog kakak.kemas..mesti cam tuan dye.

Nurul Aida Shafiena said... [BALAS]

wahh , saya pun suka dengan wana pink nie . cumil2 je kan? hee . wane pink tu ceria kan? blog nie cantik lah dengan wane pink n kemas jek . suka! :)

Mardhiah Marisha♥ said... [BALAS]

@Nurul Aida Shafiena

pink mmg warna kegemaran untuk semua perempuan kan?pink mmg ceria :D.klau black nampak cam gelap sgt blog pon rase cam x nak update.haha thanks kak aida ..blog kak aida pon comel kemas lak tu . :)