Sekola Da Nak Bukak xD

huahaha ,coffee milk

xley main agy nie!
bonna!!
asal sekola bukak awal sgt kenapa kita x sekola bulan 12 pastu cuti bulan 1-11.cis,tu melampau sgt kan:D.harinie aku try nak update berbanyak-banyak sbb bukakk sekolah nanti mesti masa aku nak berblogging sikit .biasa lar budak form 1 katakan. x tau lar camner rasenya masuk form 1 tahun 2011 nantikan.

tapikan aku rasa cam x sabar lak nak pergi sekola .x tau kenapa?mungkin nak tunggu kerja sekola berlambak kot.haha :) x sanggup nak menghadapi semua itu!!oke sekarang aku dah letak azam baru dalam hidup aku .
p/s:bukan azam ik2 tu.mula-mula kan aku nak belajar je smpai melalak mata nie pastu tidur mesti kena cukup!:D xde internet lagi dalam fikiran semuanyer kena delete.ouch,goodbye my primary school =,=.aku akan selalu ingat kau SKSP.love love.wakka xley ketawa macam budak kecik lagi .hihi ;P

tu lar azam baru pastu kan nak pakai tudung labuh smpai pinggang.ye ke?x caye sudaa ..tengokla nanti aku upload gmbr tuh .hhih!beg sekola aku dah xde da warna pink sekarang  cuma kotak pensel je warna pink cam background blog ni .polkadots katakan =;-.post x boley merapu daa.kena matured sikit xley jadi cam budak2 lagi.huhu.banyak nye azam.biasalar .entah buat ke x =_=.hihi!!kahkah.semangat tahun baru lar kan?:D bhaha.! ;P


Thanks For Read The Post ;)

0 Munchy: