Hi-hi December

hi :P
welcome december.i love u.haha :D.perasaan makin lama makin takut argh!x tahu kenapa?asyik berdebar je periksa 12 december nie.berdebar giler.dahla buku kadang2 je tengok.asyik main internet je!ade juga x tengok buku.macam mana nak past ni!xley putus asa kena usaha.Haha XD.

letih baru je lepas makan kat luar tadi!pastu pergi Pasar Malam.aku x turun pon tapi ayah aku je.hehe :P.bosan sebernanya x tau nak wat apa.sori gile penempah cursor aku still xde idea sekarang!sori erk.xpe2 nanti aku buat kat korang!korang ingat senang ke?sng?haha boley la!tapi xpela da malam sgt nie.x tau nk tulis apa lagi.okela bye :P!!


Thanks For Read The Post ;)

2 Munchy:

Anonymous said... [BALAS]

Bestnyer nape x ajak saya?

Mardhiah Marisha♥ said... [BALAS]

@Anonymous
haha.asaal awk x gune nama :D nanti kita pergi sma2 k :D