Kontest Blog Terkemas

hye :D
sekarangkan aku tengah join satu kontest!thanks una tag sya.pastu aku terus bukak post dan menaip-naip.aku x tau kenapa tetibe rajin nk join so aku joinlar lagipon aku x mengharap sgt hadiah tu cuma saje je nak join kontest nie.aku tau klau aku masuk mesti kalah punya sbb blog aku x kemas macam blog Kak Hana n Kak Fyza..xpe asalkan kita cuba2 .

nice :)
oke lepas upload nak kena ikut syarat2 kat bawah lak oke :D
  • Follow blog hana and Fyza . tak follow pun takpe but make sure korang salu update dengan blog kitorang ok :D
  • make sure korang ada blog tau! no blog . no contest, no present ! hahah .
  • buat satu entry dengan tajuk Kontest Blog Terkemas . amek banner tu sekali and make sure link kan terus ke blog hana atau link entry kontest ni .
  • bila dah buat, bagi link entry korang dekat ruangan komen hana ok . submit link entry dekat blog hana je tau . senang sikit . kang tercicir habis kena pelengkung ngan korang . haha .
  • kontest ni terbuka kepada semua warganegara malaysia tak kira umur dan jantina.
  • tag 3orang blogger ok :)
  • calon-calonnya ade la :D
  1. -Alia
  2. -Fyka Hot
  3. -Ainatul 
oke tu je bye.~~


Thanks For Read The Post ;)

0 Munchy: