Pod Mystery Drive 2010

hey :P

awk main apa tu?budak comey.
update nie :D
yeppi!esok dah nak bertolak pergi melaka .hihi.x sbr sgt lar katakan.huh!esok nampaknya aku kena bangun awal deh sbb dye kena bertolak daripda umah pukul 6.30 pagi.huh!mampus agaknya camnerla adik aku nak bangun awal esok dah la biasanya bangun pukul 10.00 pagi sama je cam aku tapi awal lar sikit .xlar lmbt smpai camtu.

haha ;)klau kat kmpung aku xley bangun lmbt lebih daripda pukul 8.00 sbb atok aku x kasi maklumlah aku nie kan dah anak dara.x baek bangun siang-siang!haha.semalam kan mak aku pergi shopping baju sekolah baru dekat kijal so , aku pon beli lar jugak .aku pon teringat time sekola rendah dulu..masa sekolah rendah aku pkai baju koko sekrang da tukar puteh balik.

sedih lak .terkenang masa dulu 2 tu =,=.owh lupa lak tahniah kepada pelajar2 pmr yg mendapat straight tuh!tahun 2013 aku pulak yg menduduki pmr!owh tiga tahun lagi xpe lar :D.!!!!sob sob x sabar nak pergi melaka esok!huh! tapikan x syoklar aku xley mandi kolam!huh! .... xD.


Thanks For Read The Post ;)

0 Munchy: