Kontest Blog Paling Kawaii

hi :D
sekrang nie aku tengah masuk 1 kontest.xpe lar x kisah pon klau x menang.sbb sekarang aku tengah bosan.pastu tetibe aku ade terbaca 1 entry so aku terus pergi serang blog Kak Syamira yg cute-cute tu.suka sgt blog tu. klau aku masuk mmg konfirm aku kalah nie sbb blog aku ni x layak pon tapi sbb tuan dye pergi gatal2 nak join ..haha XD ok ..

mmg comel award nie :D
 hoho :) jom kita lihat syarat-syarat dye k :D :-
Yang pertama sekali , korang wajib ada blog .
Follow blog aku ni supaya bila aku update apa², korang akan tau .Senang kan mcm tu ?
Like fanpage blog ini di Facebook
Buat satu entry bertajuk Kontest Blog Paling Kawaii dan link kan terus pada blog saya atau link entry kontest ini . Ambil gambar di atas ni sekali .
Bila dah buat , sila comment di ruangan comment di bawah . Jangan ngade² comment kat tempat lain pulak :P
Kemudian tag 4 orang blogger lain .
-Alia
-Afiqah
-Ainatul
-Nisrine

itu aje :D.semua bllog aku pilih tu comel2 belaka.haha :D.mesti kembang kempis hidung korang nanti.hihi.klau menang hadiah lumayan dpt header transparent yg kawaii tapikan bagi korang mesti xnak sbb dah reti buat header sendiri kan :D!!haha xpe lar sya cuma mahu mencuba saje klau x dpt xpe ..x kisah pon :D


Thanks For Read The Post ;)

0 Munchy: