Going To Mesra Mall

Holla :P

hey u
update agy sebb bosan x tertentu.huh!best haritu pergi Mesra Mall satu family pukul 6;01 smpai la pukul 10;30 malam.brpa jam entah aku duk lam tu.mula2 first masuk situ aku terus ajak asik2 aku pergi Kedai Buku Popular nak beli buku novel yg baru.last-last aku masuk langsung x de buku yg best2 cuma ade buku SPANNAR&SPATULA tapi kan aku x ambik buku tu sbb background dye nampak cam x best je.

pastu bwah rak tu ade buku Pactricians&Auraro tapi masa tu kan sibuk sgt kat kedai tu sbb tengah tambah buku baru ..pastu aku pon keluar cari mak ngn ayah.tetibe je adik aku ckp kat aku camnie'Kak,kak rah nak pergi toilet sakit perut'pastu die terus menghilang maklumlah masa tu dye tengah cirit birit.lepastu aku pergila cari adik aku kat toilet .Tunggu ni last last dye da kuar mak aku ayh aku adik aku semua ade kat kedai popular.aku tengok ade BEG Carlorino kat tepi kereta baby aku.lps tu mak aku tnya da beli ke belom..aku ckp belom..pastu masuk kedai popular kali ke-2..aku pon ambikla buku Pactrician&Aurora n buku Aku Mahy yg ade 3 siri tu.

bayar buku semua tu hmpir RM50 ringgit .lps shopping buku terus ayah aku ajak aku n family pergi dekat org main boling.punye la bising kat sana.ayh aku bagi duit kat aku RM5 untuk beli token..aku pon pergi tukar token pastu nampak ade org main bola jaring..terus je serbu situ.org lain da bla..aku pon masuk token ..asyik2 x masuk jaring pon..lps main tu ayh aku pon ajk karoeke.aku pon masuk!punya la bising adik aku nyani ..dahla x best.hiihi:P.jahatnya kakak.pastu mak aku ckp bising sgt pastu mak aku ajak aku keluar pergi masuk TMC..aku pon masukla..mak aku nak cari makanan baby tapi xde,

aku pon beli bebola 2 btg.makan sorang2 lps ambik brg terus byr n the kuar..pergi beli roti kat kedai roti boy...bestkan roti kat situ.gebu!aku pon jalan kat tempat boling tadi smbil makan bebola sorg2 jahatkan aku
nie;hehe ;D.aku pon smpai situ tapi x masuk duk luar je sbb bising!kring!kring! tefon mak aku berbunyi..ayh aku ckp suruh masuk so,aku pon tolak la kereta baby tu.pastu masuk!da siap karoke balik. selama 2 jam.balik then pergi makan.masa makan tu aku buat air tumpah.kesian kat aku xley minum air.hehe ;P..pastu keesokannya aku pulak cirit birit sbb makan bebola tu..pastu balik kampung!okela penat da menaip nie bye :)


Thanks For Read The Post ;)

0 Munchy: