Kau Buat Aku Pening!?

hey readers!

hohoho;)
hot lar cuuaca hari ni xley pergi pantai.tapikan bersyukur sgt sbb biasa masa camnie hujan!dahla semalam siap ade petir sekali.huh!xley tidur aku =,=.aku pon pergi lari bilik mak aku sbb takut.lagipon aku tidur sorang je x mcam adik aku tu da besar da masih je tidur kat bawah batal busuk.:D

oh.tadi aku ade terbaca post dalam blog seorang readers.dye cerita pasal kemalangan dekat cameron highlands .ngerinya .takut !!!.huh!biasa la hujan-hujan camnie mmg byk kemalangan yg berlaku.kan cameron tu atas bukit jadi bahayalah!kawasan tu dekat simpang pulai yg tempat aku lalu haritu.huh!bahaya kan.tapi alhamdulillah kami selamat kat sini ;).

tajuk post asyik merapu siot je kan.pening kepala kau kan.kesian.xpe-xpe nanti aku bagi kau satu kotak teh.atas perhargaaan :D.merapu byk!!!!da biasa la tu siapa x kenal budak yg buat post byk merapu cam aku nie  :D.hehehe.coming up !bye .p/s:.afiqa hapi datting with ur sunshine :D


Thanks For Read The Post ;)

0 Munchy: